Bibliografia
Bibliografia
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya (2021). Codi deontològic de la professió docent.
Generalitat de Catalunya. Departament d'ensenyament. (s/d). Estil docent i gestió de l'aula. https://xtec.gencat.cat/web/.content/centres/projeducatiu/convivencia/protocols/documents/02-estil-docent-gestio-aula.pdf
Generalitat de Catalunya. Departament d'ensenyament. (2024). Orientacions als centres educatius per a organitzar els mòduls professionals d'Itinerari Personal per a l'Ocupabilitat I i II.
Generalitat de Catalunya, currículum. Com es pot cursar l'FP? https://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/professionals/fp/comcursar/
Ministerio de Educación y Formación Profesional. Real Decreto 659/2023, de 18 de julio, por el que se desarrolla la ordenación del Sistema de Formación Profesional. BOE núm. 174 (2023). https://www.boe.es/eli/es/rd/2023/07/18/659
Projecte de Qualitat i Millora Contínua (QUiMC). https://projectes.xtec.cat/qualitatfp/pla-pqimc/centres-educatius/
Sánchez, J. [Jessica]. (2021). El lideratge del professorat en el procés d'ensenyament i aprenentatge. Comunicació Educativa, 34, p. 159-184.
Autors referenciats a través de l'article de Sánchez, J. [Jessica]. (2021):
Fernández Ortiz, J. (2019). «L'avaluació formativa, una realitat o un llarg camí en construcció? Un estudi de cas». Comunicació educativa, 32, 71- 86. https://doi.org/10.17345/comeduc3271-86
Villegas, M., Villegas, G., Apaza, C. et alii (2021). «Liderazgo del docente universitario y el rendimiento académico». Universidad Ciencia y Tecnología, 25 (108), 30-37. https://doi.org/10.47460/uct.v25i108.428
Teixidó, J. [Joan], Capell, D. [Dolors], Serrats, L. [Laura] i Felip, N. [Núria]. (2009). Què han de saber fer els i les mestres? GROC
UNESCO. (2022). Reimaginem junts els nostres futurs. Un nou contracte social per l'educació. [Capítol V. La tasca transformadora dels docents] (p. 81-93) Font. https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000382890